Summer Camp 2019



План-сітка роботи мовної групи


01.06.2019
День 1
Opening Day
Learning the motto of the group and making the group’s poster, participation in the concert
03.06.2019
День 2
The Day of Learning more about each other
Self-presentation, conversation about families, open air games, board games, ABC hunt
04.06.2019
День 3
The Day of our Team
Team games, board games, creating a prediction carpet
05.06.2019
День 4
Travelling Day
Open air games, lexis games,board games
06.06.2019
День 5
The Day of Europe
Lexis games, board games, quest
07.06.2019
День 6
 The Day of Fairy Tales
Open air games, lexis games,board games, reading fairy tales in different voices, creating a candy story
10.06.2019
День 7
Weather day
Open air games, lexis games, making crafts
11.06.2019
День 8
The Day of Homeland
Walk to the lake, picnic, lexis games
12.06.2019
День 9
Animal Day
Open air games, lexis games, board games, making crafts
13.06.2019
День 10
The Day of Healthy Lifestyle
Open air games, lexis games,board games, writing advice for people who want to lead a healthy lifestyle
14.06.2019
День 11
The Reading Day
Open air games, lexis games,board games, reading aloud
18.06.2019
День 12
The Day of Cartoons
Open air games, lexis games, watching cartoons, acting out
19.06.2019
День 13
The Day of Great Britain
Open air games, lexis games, board games, trivia 
20.06.2019
День 14
The Day of Holidays
Closing day




День 1

Сьогодні розпочала свою роботу мовна група пришкільного табору відпочинку. Вихованці придумали назву групи та створили плакат з девізом та речівкою. Також ми обговорили та узгодили правила поведінки в групі, висловили побажання щодо тем для опрацювання. Після роботи в групі учні взяли участь у святкових заходах, присвячених дню захисту дітей.




День 2

Протягом другого дня в таборі вихованці мали можливість дізнатися більше про своїх друзів. Діти працювали над проектом "I am a rainbow" та презентували його, розвиваючи таким чином вміння публічних виступів. Крім цього, всі з задоволенням грали в настольні ігри, повторюючи при цьому вивчений матеріал та описуючи своє ставлення до предметів, зображених на картках. Насамкінець діти дружно долучились до гри ABC hunt (В пошуках алфавіту), результатом якої стало виготовлення яскравого постеру з літерами.






День 3

Цей день був присвячений розвитку вмінь працювати в команді. Для згуртованості мовної групи було проведено гру "Павутинка", граючи в яку діти вчилися висловлювати один одному компліменти, обговорювали власні вподобання та вподобання друзів, вчилися толерантності. Також було створено "Килимок передбачень". Вихованці мовної групи також долучилися до командної гри "Пазл", метою якої було створення слів, а потім і розповіді  з ними.




День 4

Сьогоднішній день в мовній групі був присвячений темі "Подорож". Діти розучили пісеньку з назвами видів транспорту, повторили лексичний матеріал, виконуючи завдання на роздруківках. Настрій усіх присутніх покращила  гра "Swap your places if you have travelled by.... " (поміняйтесь місцями, якщо подорожували на...), під час якої було насправді весело та гамірно. На завершення діти взяли участь у квесті, завдання якого виконали із задоволенням.






День 5

Сьогодні вихованці мовної групи долучились до загальношкільного квесту, присвяченого країнам Євросоюзу. Метою заходу було розширити знання дітей про європейські країни. Спочатку вихованці табору навчились вітатися різними мовами та розучили пісню зі словами привітання. А потім розпочався сам квест, три станції якого були англомовними. Діти з легкістю справились із завданням на встановлення відповідності між назвою та зображенням визначних місць, з деякими труднощами розібралися з картою Європи. Найскладнішим виявилось завдання станції "Video", де потрібно було переглянути  фільм англійською мовою і дати відповіді на нього,  проте всі команди зуміли пройти випробування.  Переможцями квесту стала Блакитна команда, а солодкі подарунки отримали всі учасники.







День 6

Сьогодні в мовній групі табору було проведено День Казки. Казка - це можливість повернутись в дитинство, відчути себе щасливими та безтурботними. Саме в такому настрої діти й провели сьогоднішній день. Спочатку вихованці виконували різні вправи на збагачення лексичного запасу, вивчали чанти та декламували їх, імітуючи голоси казкових героїв. Цей вид діяльності викликав  велике зацікавлення та приніс багато сміху та веселощів. Потім вихованці групи перейшли до читання історії "Mog's Kittens", а насамкінець долучились до створення candy stories (цукеркових історій). Кожна група створила незвичайні та цікаві історії, які й були презентовані на загал. А після презентацій всі ласували цукерками та обговорювали плани на наступний день.








День 7

Сьогоднішній день у мовній групі був присвячений темі «Погода». Ранок розпочався з веселої пісеньки. За її допомогою пригадали та вивчили нові слова, а також повторили граматичні конструкції. Потім діти працювали в групах, поєднуючи відповідності між малюнками та картками. Завдання виявилось неважким і діти швидко впорались з ним. Наступним етапом було опрацювання прогнозу погоди у Великій Британії та його графічне відображення. Останнім етапом стало створення «Колеса погоди». Діти з задоволенням вирізали, розфарбовували, презентували свої поробки та гралися з ними, повторивши таким чином лексичний матеріал ще раз. Заняття промайнуло швидко і з користю.













День 8

Свою роботу в мовній групі діти розпочали з гри «Єгипет» для згуртованості колективу та зняття напруги. Потім їм була показана карта минулорічного проекту, і діти відразу зрозуміли тему заняття – «Батьківщина». Об’єднавшись у команди, вони склали ментальні карти на тему,  пограли у гру «Moscitos», створили та проспівали чанти «Short hip-hop chants».
Головну увагу приділили мініпроектам про своє село. В командах діти обрали фотографів, завданням яких було зробити цікаві фото місць свого села; редакторів, які описували сфотографовані місця; програмістів, які оформляли зібрану інформацію через програмне забезпечення Power Point. На завершення кожна команда презентувала свій проект.
Діти отримали безліч позитивних емоцій.






День 9

Сьогоднішній день в мовній групі був присвячений темі "Тварини". Спочатку діти в командах грали в лексичні ігри " Пригадай тварину" та "Hangman". Саме гра "Hangman" викликала велике захоплення, оскільки діти з усіх сил наманались врятувати чоловічка. Після відпрацювання лексичного матеріалу вихованці мовної  групи ознайомились з цікавими фактами про тварин і були здивовані тим, що ведмежі пазурі досягають 15см у довжину, а фламінго їдять спеціальний планктон для надання рожевого кольору їх пір'ю. Багато веселощів викликав конкурс скоромовок, переможцю якого дістався солодкий приз. Завершальним етапом стала робота над проектом "Animals: Fact File". Діти ознайомились із готовим проектом від Британської ради та на його основі створили власні розробки про тварин та представили їх на загал.






День 10

Вихованці мовної групи працювали над темою "Здорова їжа". Спочатку діти обговорили, які продукти належать до здорового харчування, повторили вже відомі та вивчили нові слова з теми, а потім створили з ними ментальну карту. Для активізації словникового запасу були проведені ігри "Корисне - некорисне" (гра з м'ячем), fruit and vegetable ABC, а також розв'язаний кросворд. Насамкінець діти перейшли до виготовлення проектів. Молодші школярі виготовили проект "Healthy food", в якому представили власні харчові звички та уподобання, а старші створили Vegetable Person (овочевого чоловічка). Всі проекти були презентовані в групі.






День 11

Сьогодні в мовній групі на базі пришкільного табору "Сонечко" був "День читання". На початку заняття діти пограли в гру "Моя улюблена книга", під час якої розповіли про свої вподобання та дізнались про інтереси своїх друзів. Потім вихованці табору подивились мультик "Дівчинка, яка ненавиділа книги". Під час перегляду діти намагались передбачити сюжет і були дуже задоволені, якщо їм це вдавалось. Наступне завдання було скласти прислів'я та підібрати до нього український еквівалент, таким чином діти змогли поглибити свої знання з українського та англійського фольклору. І на завершення вихованці заспівали пісню англійською мовою "Reading".






День 12

Сьогодні робота мовної групи була присвячена мультфільмам та їх героям. Спочатку діти обговорили, чи цікаво дивитись мультфільми та чому вони можуть нас навчити, а також представили свій улюблений мультик, коротко розповівши сюжет. Наступним етапом була вікторина "Відгадай мультяшного героя". Вікторина викликала велику цікавість у дітей. Вони щиро раділи, якщо відразу вгадували ім'я, та засмучувались, якщо їм це не вдавалось, адже питання були досить складними. Потім  діти  переглянули мультфільм "Three from Prostokvashino" англійською мовою і побачили вже знайомих героїв з іншого боку. Після перегляду були опрацьовані фрази з мультфільму і розіграні сценки з їх використанням.








День 13

Робота мовної групи була присвячена темі "Велика Британія: визначні місця". Спочатку діти пригадали ту інформацію, яку вони вже знають. А потім постало питання: Чим же ще цікавий Лондон та й Британія взагалі? У пошуках відповіді діти переглянули цікаві відео про столицю та життя королеви Єлизавети , обговорили найцікавіші моменти, а також дізнались нові факти про вже відомі речі. Потім набуті знання були використані на практиці: діти виготовили мініпроекти по визначних місцях.





День 14

І ось останній день в пришкільному таборі "Сонечко" та в мовній групі -для дітей це невеличке свято, нарешті розпочинаються довгоочікувані канікули, тому і заняття було присвячено темі "Holidays". 
Спочатку діти  згадали, які свята в Україні та Великобританії однакові,   які - різняться, що вони означають, переглянули відео "Holidays and special events", в групах виконували різні завдання (розгадували кросворд, скрамбл, з'єднували малюнки з назвами свят )
В кінці заняття виконали руханку "Move and freeze" та побажали один одному гарних свят та веселих канікул. А найактивніші учасники отримали сертифікати досягнень.









Комментариев нет:

Отправить комментарий